Сервiсний центр

Навіть у високоякісного обладнання можуть виникнути проблеми з апаратним або програмним забезпеченням. Сервісний центр Медичної компанії «Медікус» готовий допомогти з вирішенням будь-яких питань. Ми надаємо післяпродажну підтримку, професійний сервіс та обслуговуємо весь спектр апаратури. 

Кваліфіковані інженери з нашої служби технічної підтримки регулярно проходять тренінги на базі компаній виробників. Багаторічний досвід роботи з провідними світовими виробниками дозволяє нам якісно підійти до питань оснащення медичних закладів та забезпечити мінімальні ціни і найкращі терміни поставки.

Замовлення сервісного обслуговування медичного обладнання

1. Завантажте та заповніть заяву на обслуговування (PDF, 972 Кб). 

2. Заповнену заяву відправте на електронну пошту або факс, вказані на бланку заяви.

3. Наші фахівці зв’яжуться з вами та запропонують найкращі шляхи вирішення проблеми.

Положення про гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки в ТОВ «Медична компанія «Медікус»

Завантажити положення (PDF, 221 Кб).

Ініціативи Topcon з підтримки заходів протидії COVID-19

Керівництво з дезінфекції офтальмологічних приладів Topcon (PDF українською, 417 кб, вересень 2020)